HLF Lierne, Namsskogan og Røyrvik (Hørselshemmedes landsforbund)

Helse og sosial

Lokallaget består av frivillige som gjør en viktig jobb for hørselssaken i ditt nærmiljø. Mange lokallag har også likepersoner som er gode støttespillere for andre hørselshemmede. Du finner din nærmeste likeperson her. Dersom du ønsker mer informasjon om lokallagets arbeid, møter eller andre aktiviteter ta kontakt med din lokale kontaktperson. Kontaktdetaljer finner du nedenfor. Ønsker du selv å bidra for hørselssaken, er du hjertelig velkommen.

Rørsla

Røyrvik sløyd og håndverkslag eller Rørsla er en ideell organisasjon hvis fremste formål er å fremme brukskunst i Røyrvik. I tillegg til velutstyrte lokaler for dette formålet driver vi en kafe, åpen en dag i uka, hvis fremste formål er sosialt samvær.

Røyrvik idrettsforening

Idrett og friluftsliv

Røyrvik idrettsforening (RIF) er ei idrettsforening som ønsker å lage aktiviteter og arrangement for alle i Røyrvik. Vi er en tilrettelegger for å skape muligheter for at flest mulig kan være fysisk aktive.

Sosiale media

2024 © Foreningsportal