Rørsla

Røyrvik sløyd og håndverkslag eller Rørsla er en ideell organisasjon hvis fremste formål er å fremme brukskunst i Røyrvik. I tillegg til velutstyrte lokaler for dette formålet driver vi en kafe, åpen en dag i uka, hvis fremste formål er sosialt samvær.

Rørsla har egen kafe; Dagåpen kafe. Åpent hver tirsdag mellom 11:00 og 14:00. Salg av nystekte vafler, lokal bakst og kaffe/te.

Egen bakstovn for baking av lefse, tynnbrød mm. Du kan kjøpe våre produkter enten du er innom på dagåpen kafe eller kontakte kontaktperson.

Medlemmene har egen utstilling av sine produkter som de legger ut for salg.

Det er også mulig å leie hele eller deler av Rørsla for kurs eller annen møtevirksomhet. Ta kontakt med kontaktperson for nærmere informasjon.

Vårt kjøkken er godkjent av Mattilsynet og egner seg godt til baking av forskjellige bakst produkter. Det er en bakstovn etter gammel modell, vedfyrt og spesielt egent for baking av tynnbrød og flatbrød. I tillegg er det takke for lefse baking mm. Ellers alt annet utstyr som trengs for baking.

Kjøkkenet som alt annet av utstyr er tilgjengelig for våre medlemmer. For tiden har vi ingen medlems kvelder, men våre medlemmer er velkomne til å låne nøkkel og benytte seg av lokalet og utstyret når det måtte passe.

Medlemskapet er for alle aldersgrupper. For tiden er medlemskontingenten:
Enkeltmedlemmer: kr. 200,-
Familie: kr. 300 (som familie regnes barn opp til 18 år)

Velkommen

41438955 /

lars.krukhaug@gmail.com

@royrviksloydoghandverkslag

Lars Arne Krukahug

Besøksadresse
Arnveien 2 7898 Limingen

c/o Lars Arne Krukhaug Dergaveien 71
7898 Limingen